Kimegyünk-e a helyszínre felmérni egy HPAW esetén, megmondani hogy mekkora teljesítményű készülék kell?
Az értékesítő fél tud épületgépészt ajánlani, aki kimegy felmérni a helyszínt. A Hajdu nem foglalkozik jelenleg ilyen feladattal.
Milyen típusú / teljesítményű gázkazán kiváltására mekkora hőszivattyút vásároljak?
A hőszivattyú kiválasztásában, a háza fűtéséhez megfelelő hőteljesítmény kiszámolásában, rendszer tervezésben sajnos nem tudunk segíteni. A megfelelő teljesítmény kiválasztásához ismerni kell meglévő rendszere felépítését és a háza energetikai tulajdonságait , ezért ez egyedi gépészeti tervezési feladat, és sajnos ilyen szolgáltatásunk nincs.
Milyen teljesítményű hőszivattyúra van szükségem a meglévő fűtési rendszerem ellátásához?
A hőszivattyú kiválasztásában, a háza fűtéséhez megfelelő hőteljesítmény kiszámolásában, rendszer tervezésben sajnos nem tudunk segíteni. A megfelelő teljesítmény kiválasztásához ismerni kell meglévő rendszere felépítését és a háza energetikai tulajdonságait , ezért ez egyedi gépészeti tervezési feladat, és sajnos ilyen szolgáltatásunk nincs.
Mennyibe kerül a beltéri egysége a készüléknek?
Nem releváns, mert nem tőlünk veszi a vevő közvetlenül, így az árat mi nem tudjuk megadni.
Miért kell a gépkönyvet elolvasni?
A gyártó abban írja le a rendeltetésnek megfelelő működtetés feltételeit, és a készülék beállításait, hibajelzéseit, kezelését. A gépkönyv a beüzemelést végző szakembernek is segítséget nyújt a munkája során.
Hogyan működik a hőszivattyús készülékek jótállása?
Ahhoz hogy a hőszivattyús készülék garanciája érvényes legyen a készülékeket üzembe kell helyeztetni a HAJDU-val szerződésben álló hőszivattyús szerelő szervízpartnereink egyikével. A beüzemelés során a szervízpartnerünk ellenőrzi a telepítés feltételeinek teljesüléseit, ellenőrzi a készülék működését, és a felhasználó igényi szerint beállítja azt. A különböző készülékeket a gépkönyvben leírtak szerint időszakosan karban kell tartatni, amit a beüzemelő szakember végez el. A karbantartás elmulasztása miatt bekövetkezett meghibásodás (pl. kondenzátor elkoszolódás) nem garanciális meghibásodásnak minősül.
Tudok-e egyéni igények szerint készült (szín, fűtőteljesesítmény…stb) készüléket rendelni?
Sajnos nem áll módunkban egyéni kialakítású készüléket gyártani kis mennyiségben. Nagy darabszámú rendelés esetén keresse a kereskedő partnereinket!
Mennyi időn belül kell a szervízpartnerünknek megkezdeni a javítást?
Nincs 24 órán belüli reakcióidejű szervízszolgáltatásunk. A javítást a jogszabályban előírt időn belül (15 nap) igyekszünk elvégezni. Ha a bejelentést követően 3 napon belül nem történik időpontegyeztetés a szervízpartnerünk részéről, kérem hívja a 0652/582-787 vevőszolgálati telefonszámot!
Meghibásodás esetén mi a teendő?
Hívja fel a készülékhez mellékelt szervízlistában szereplő, önhöz közeli szervízpartnereink egyikét, vagy írjon emailt a vevoszolgalat@hajdurt.hu email címre, vagy hívja a 0652/582-787 vevőszolgálati telefonszámot. Ha a hívott partnerünk nem veszi fel a telefont, kérjük próbálja többször, illetve későbbi időpontban, mert lehet hogy éppen helyszínen dolgozik és nem tudja azonnal felvenni a telefont. A telepített készülékeket mindig a helyszínen javítjuk, a vásárlást követő 3 munkanapon túl ne vigye vissza a boltba, a helyszínen fogja a szervízpartnerünk megjavítani a készüléket.
Fűtési rendszer kiépíthető a HB és HPT termékekből?
Ha javasolhatom, a készülék kiválasztását megelőzően mindenképpen vonjon be olyan szakembert, aki a helyszíni adottságok személyes felmérését követően tud Önnek segíteni a készülék kiválasztásában, és esetlegesen referencia készüléket (rendszert) is tud Önnek mutatni.
Terveztetni, engedélyeztetni kell?
Sem a fűtési, sem a használati melegvizes hőszivattyús készülékeinket beüzemelését nem kell hatóságilag engedélyeztetni.